Stránka 2 z 2

Napsal: 29. 3. 2009, 8:26
od Mambo
Na prvni pokus dobry :D
Nechapu proc to tahnes na tolik kousku. tenhle tvar paluby je lepsi tahnout taky tak jako ze ty zebra prodlouzis a az po vytazeni to oriznes.

Napsal: 29. 3. 2009, 8:46
od Mambo
Pokud mas verzi 2009 tak v priloze je ukazka jak se to da vytahnout (spicka stejny pocet ploch a typ jako mas na obr) je to vytazene pres tri zebra a 3D nacrty (vic zeber neni problem melo by to tak jit vytahnout az do konce lodi stejnym zpusobem)

Napsal: 30. 3. 2009, 7:44
od rawen
Bohužel mám verzi Inventor 9 (legálně v práci) a v ní jsem přidání bodu místo žebra nenašel...
Takže špice jsou dělané zvlášť žebry v pravém úhlu. Z toho plynou další problémy při navazování středového kýlu.

Radek

Napsal: 30. 3. 2009, 8:57
od Mambo
TJ tahnuti do bodu pridali az ve verzi 10
Pokud to mas pro domaci pouziti mozna bys mohl doma presedlat na 2009 z tehle stranky (je to OFICIALNI ! ) http://students6.autodesk.com/ se da po registraci stahnout inventor na studijni ucely (dostanes i seriove cislo). Rozhodne to doporucuju pokud se hodlas tem trupum trosku vice venovat.

Napsal: 2. 3. 2010, 7:57
od Uplink
Také v tom trochu tápu.(videa už jsou fuč) Tak jestli má někdo nějakou radu/zkušenost jak jednoduše převést objekt (tvar) z inventoru 2010 popř 11tky do Macha bylo by to super.
Díky moc.
Jirka.

Napsal: 2. 3. 2010, 8:36
od Mambo
Tak videa muzu zase klidne nekam nahodit, ale byly o tom jak se dela trup lode v Inventoru. Prevod objektu z inventora do machu na to je CAM software.