Stránka 2 z 27

Napsal: 14. 7. 2010, 7:28
od Jukos3
Prosim ta mohol by si tu hodit nejake videjko z obrabania ?

s.p. Jukos3

Napsal: 14. 7. 2010, 8:43
od rawen
A já poprosím o nějaký konkrétní vhodný měnič, aby bylo vidět, na kolik vyjde celá sestava.
Resp., platí toto (nesedí cena motoru):
Cena za motor FT4C52S: 2 667 Kč/ks
Cena za měnič: 3 093 Kč/ks
Cena za kabel: 84 Kč/m
Cena za kleštiny s maticí: 750 Kč/ks
-dodáváme v průměrech: 3cm, 6cm, 6,35cm a 8cm
Předem díky, Radek

Napsal: 14. 7. 2010, 9:42
od Mad_BOXs
Už jsem tu v minulosti něco dával - nějaké video je zde: http://www.youtube.com/watch?v=4gfiktbC6FE
Je to se starším typem motoru a s mojí úpravou na kleštinu ER16.


S tím frekvenčním měničem jsem to neřešil, mám - používám OMRON a ATAS je schopný dodávat i jejich fr. měniče. Proto to tu neuvádím. Je to na každém, jak je šikovný a jaký fr. měnič si je schopen sehnat.

Už proběhnul první test nového motoru. Jel jsem s tím Al a výsledek je hodně dobrý.A hlavně je to supr tiché - samozřejmě než se to zaboří do materiálu.

Napsal: 14. 7. 2010, 10:05
od kovohemil
já mám tu další verzi , a ložiska na nic hlavně s uchycením , jede mě to pod fr. měničem simens . sigmatek na 750w a v pohodě.

Napsal: 15. 7. 2010, 12:23
od lapa
Zdravím vespolek,
koukám na výkres ATASu a zarazilo mne, že je napájecí konektor na plášti otočen směrem k přednímu čelu a ne do k zadnímu. Dozadu by mi připadalo lepší vzhledem k uchycení motoru a vedení kabeláže do jeho konektoru.
Má to otočení k přednímu čelu nějaký speciální smysl?

Napsal: 15. 7. 2010, 3:19
od zdeko
Ví někdo kdy se začne prodávat ATAS s kleštinou ER16 a zda to bude prodloužená verze ?

Napsal: 15. 7. 2010, 5:33
od Mad_BOXs
zdeko píše:Ví někdo kdy se začne prodávat ATAS s kleštinou ER16 a zda to bude prodloužená verze ?
Možná jsem to měl napsat na úvod, mají vyrobené ještě 4 ks a jsou k dispozici, ale pokud bude zájem, vyrobí další. Prodloužená verze je zatím ve stádiu kreslení.


Ten konektor se dá při zapojování otočit po 90st. libovolným směrem.

Napsal: 15. 7. 2010, 9:50
od zdeko
To znamená ,že lze objednat u výrobce. Je nějaká přesná specifikace, abych dostal provedení s ER16.

Napsal: 15. 7. 2010, 11:20
od Mad_BOXs
Nejlépe telefonicky. Kontakt na p. ing.Šimon, je na jejich stránkách.

Napsal: 16. 7. 2010, 9:38
od zdeko
Objednávku u p.ing. Šimona jsem provedl, mimochodem velicé ochotný pán. Problem je s tou maticí ER16 protože je to malé provedení se závitem M19x1 a nějak nemůžu najít dodavatele. ATAS je nemá.
Nemáte tip.

Napsal: 16. 7. 2010, 10:12
od Mirek-Gravos
www.alfany.cz
polozka V-808 ER16M M19x1.0P code No.3015-009
maji i klic

Napsal: 16. 7. 2010, 1:06
od zdeko
Mirek-Gravos píše:www.alfany.cz
polozka V-808 ER16M M19x1.0P code No.3015-009
maji i klic

Nějak to tam nemůžu najít.

Napsal: 16. 7. 2010, 1:24
od Mirek-Gravos
Co chces hledat? Nasel jsem ti to v papirovym katalogu, tak tam zavolej nebo napis. Tady je vyrobce www.vertex-tw.com.tw/products

info

Napsal: 19. 7. 2010, 10:00
od packa
na vebu atasu je tato informace:22.06.2010
Vážení obchodní partneři,

oznamujeme Vám, že prodej vřetena – motoru FT4C52S s měničem kmitočtu SKA1200075 za akční cenu kompletu 5 760,- Kč pokračuje do 31. 12. 2010.

Napsal: 19. 7. 2010, 12:01
od sidonie
Mad_BOXs píše:ER 16 je do 10mm. S tím řezáním závitů - tak na to můžeme zapomenout. Tohle vřetínko začíná mít slušnej krouťák někde kolem 10 000 ot. Není to primárně určeno na nízké otáčky, na to jsou jiná vřetena. Proto se stále bavíme o hodně dobrém motoru na hobby využití, i když s ním mám hodně dobré zkušenosti. Příklad: jednobřitá fréza do Al uběr 100% při 2mm na Z jedu klidně 1200 - 1500 mm/min. Samozřejmě s pořádným chlazením.
Když jsi v tak dobrém kontaktu s výrobci, co takhle jim navrhnout, aby zvážily možnost zakomponování nějaké, asi planetové, převodovky se dvěma rychlostmi ( 1:1 a 1:50 ). Poté by byla práce se závitníky celkem v pohodě a rozpětí pracovních otáček by bylo něco kolem 100 - 470 ot./min. a 5 000 - 24 000 ot./min. Cena kompletu by se nemusela až zas tolik zvýšit, ale užitná hodnota by šla několikanásobně nahoru.