Stránka 2 z 3
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 25. 1. 2011, 9:22
od petr557
Tak řetězy olomouc mají kovová kola modul 1 12 zubové kolo stojí kolem 20 korun 24 zubů kolem 30 korun
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 26. 1. 2011, 6:59
od rawen
Od těch brávám, ale šneky (alespoň na webu) nemají.
Radek
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 26. 1. 2011, 7:36
od jova
Už jsem ti to psal - pokud budeš chtít tak ti ta kolečka se šneky vyrobím.
Pošly požadované rozměry a já si ve volné chvíli udělám alespoň další šnekovou frézu. Předpokládám, že ta 10mm co jsem dělal naposled, by na tuhle aplikaci byla zřejmě velká.
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 26. 1. 2011, 8:09
od rawen
Děkuji, napsal jsem ti SZ.
Radek
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 26. 1. 2011, 10:26
od rawen
Memento
Ad TEA Technik:
>ceny poptávaných komponent jsou:
>P0530 39,- Kč/ks
>P0540 51,- Kč/ks
>P0542 63,- Kč/ks
>P0545 75,- Kč/ks
>
>330540 290,- Kč/ks
>330530 296,- Kč/ks
>
>3607520 408,- Kč/ks
>3607525 707,- Kč/ks
>
>33-3 126,- Kč/ks
>36 183,- Kč/ks
>
>Uvedené ceny jsou bez DPH, EXW Brno.
>Dodací termín: cca 3-4 týdny.
>Právo meziprodeje vyhrazeno.
>S pozdravem
>Ing.
>T.E.A. TECHNIK s.r.o.
>Moravanská 263/87
>619 00 Brno
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 20. 2. 2011, 2:37
od rawen
Tímto děkuji jovovi za kolečka. Vyrobil mi je už dřív, ale až teď jsem dodělal první převodovku. (Kdo má děti, zdržení chápe.

)

- převodovka1.jpg (37.57 KiB) Zobrazeno 5913 x
Je to z trojky mosazi (lokotka beztak potřebuje zatížit), silnější osa vypouzřena IGUSem, distanční kolečka na té slabší nejsou z bílého silonu, ale z jakési super hmoty na kluzná uložení (obojí vzorečky z MSV

).
Takže teď ještě jednu takovou, hřídelky, kardany, motor... V další pětiletce to (možná) pojede.
Radek
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 21. 2. 2011, 3:55
od Miller
Kucííí, až budu velkej, tak to chci taky tak umět

Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 21. 2. 2011, 5:28
od rawen
Miller píše:Kucííí, až budu velkej, tak to chci taky tak umět

Já vím, že strojařsky je to 00nic, ale jen jsem chtěl ukázat, na co potřebuju kolečka...
Radek
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 21. 2. 2011, 9:57
od Miller
Já myslím, že se nemáš vůbec za co stydět, doopravdy; a práci a nápady jova obdivuji !
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 22. 2. 2011, 7:16
od jova
Moc hezká práce. Ty díly jsou letované?
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 22. 2. 2011, 7:43
od rawen
jova píše:Moc hezká práce. Ty díly jsou letované?
Snaha o kapilární pájení - všechno přichyceno/přidrátováno na dřevěné kopyto, nahřáto horkovzduškou a k mezerám přiložen trubičkový cín s tavidlem.
Poté hrany svrtány na osm mosazných M2 a nakonec celé přefrézováno.
Vnější rozměry jsou +- autobus, ale hlavně, že kolečka jdou lehce a bezvůlově.
Radek
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 22. 2. 2011, 12:55
od ledvinap
Nezkousels merit ucinnost? Tea uvadi pro prevod 1:48 neco kolem 50%, nekde jsem videl, ze snek z merkuru ma pod 10% ..
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 22. 2. 2011, 1:14
od rawen
Nezkoušel, dál jsem se nedostal...
Radek
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 23. 2. 2011, 9:04
od jova
Taky dělám na převodovce, konkrétně: ložiska v popředí, broušená hřídel 25mm…
Ještě k tomu kapilárnímu pájení, osvědčila se mi na něj pájecí pasta pro topenáře na pájení Cu trubek s příměsí stříbra. Je to sice drahá záležitost, ale stačí toho málo, zlehka namáznout pájené plochy zahřát a přidat cín.
Re: Ozubené kolečko na šestihranu a převody
Napsal: 24. 2. 2011, 6:33
od rawen
Z čeho to je? Předpokládám, že litá ozubená kola už v něčem běhala.
Radek