Už to i jezdí v automatice.
Problém s měničem frekvence Mitsubishi
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2732
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Já nic nevyhazoval. Měnič po připojení nefungoval. To je pro mě alfa omega celého problému. Nehodlám laborovat nad tím, proč nefunguje něco co má fungovat a dle prodejce funguje. Musím řešit mechanickou část, pohony, řídící část, SW do PLC, materiál, funkčnost celého celku na kterém je mimo jiné závislá celá ČOV, bandu lenošnejch pohunků (kterým se v zimě nechce dělat), tak se rozhodně nebudu zabývat nějakým pitomým měničem.serak99 píše:Ahoj ten tvuj problem je vtom ze jsi vyhodil propojku mezi P1 a P/+ pokud tyto svorky propojiš takje tvuj problem vyřešen
A mimochodem nikdo nevdela lepsi menice konkretne vekorove nez mitsubishi dej vedet jestli ti to jede
Měnič zapojím a musí jet, pokud nejede, vyhazuju, reklamuju a dál neřeším (od toho tam nejsem). Nemluvě o tom že jsem s tím zabil dva dny úplně zbytečně.
Tady to skutečně není o nějakém tom domácím bádání, ale o investiční akci na které mi už těžce hoří koudel u zadku.
Co nevidět se tam objeví inspekce z ČIŽP a jak to nepojede tak mám problém.
Před 14ti dny byla obleva (to jsem řešil ten blbý měnič a most mi kvůli tomu nejezdil), protože nejezdil most - nestihly se udělat ramena a shrablo (něvědělo se přesně jak mají být dlouhá), protože se nestihlo shrablo - nestihlo se vyhrabat zbytek kalu ze dna, ten tam teď zmrznul na kost a je problém jak cip ho odsud dostat.
Takže asi tak.
Nemám nic proti měničům Mitsubishi, kdyby fungoval tak ani nepípnu
Více tady http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=7&t=4946" onclick="window.open(this.href);return false;
Na dotazy typu: "Proč to neděláte v létě ?" neodpovídám, protože bych se musel zase nasrat.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Tak ten měnič měl závadu.
Závada byla v tom, že relé (které sepne, po naběhnutí plného napětí na DC mezi-obvodu) bylo přilepené a nespínalo.
To relé sepnutím vyřadí srážecí rezistor mezi kondenzátory a na výstupní IGBT blok pustí plné DC napětí.
Navíc kondenzátory byly K.O. Viz: http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=7&t=6597" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak a teď je to vše přátelé
Závada byla v tom, že relé (které sepne, po naběhnutí plného napětí na DC mezi-obvodu) bylo přilepené a nespínalo.
To relé sepnutím vyřadí srážecí rezistor mezi kondenzátory a na výstupní IGBT blok pustí plné DC napětí.
Navíc kondenzátory byly K.O. Viz: http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=7&t=6597" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak a teď je to vše přátelé
MN-80A, BF-20 Vario, MAHOS 22, Beiping PP-U3, Prusa i3-MK2
I cesta je cíl. - "Finis coronat opus"
I cesta je cíl. - "Finis coronat opus"