Stránka 3 z 3
Re: VectricCut2D
Napsal: 2. 2. 2013, 9:21
od Patres.I
Zdravím
Mám dotaz ,či CUT2D vie napočítať všetky dlžky frézovania ,teda obvody jednotlivých dielov a výsledok vypísať ,chcem si urcit cenník na meter frézovania . Ďakujemmm

Re: VectricCut2D
Napsal: 2. 2. 2013, 1:37
od wolf
Pokud je mi známo tak Cut2D neumí zobrazit ani čas ani délky drah. Čas umí např. VCarve Pro, Aspire. Čas i délky drah např. ArtCam.
Re: VectricCut2D
Napsal: 2. 2. 2013, 4:33
od pájač
Čas obrábania ti vie v simulačnom programe vyrátaľ aj Mach3, z toho sa dá približne určiť aj dĺžka dráh.
Re: VectricCut2D
Napsal: 2. 2. 2013, 4:48
od Patres.I
Kde prosím ťa ? Neviem to nájsť .Dík
Re: VectricCut2D
Napsal: 2. 2. 2013, 5:14
od Pepa Žhář
Končí a jdu na pivo
Re: VectricCut2D
Napsal: 7. 3. 2013, 4:24
od Superbobo75
Ahoj,
rád bych se ještě znovu vrátil k neodpovězenému tématu.
1. Lze nějak nastavit jaké díly v jakém pořadí bude dělat, kvůli optimalizace přejezdů? Pokud ne, je toto možné řešit v jiných programech, nebo je to vždy na nějakém algoritmu při exportu do G kodu? Někdy to vyexportuje "pěkně" a jindy to je na přeskačku docela divoce a prodlužuje tím opět práci na výrobku.
2. Když u nástroje nastavím směr posuvu frézování, tak při exportu to je v rámcí několika uzavřených křivek pro frézování, ktere jsou ale v jedné hladině různě. Takže např. jsou nad sebou dva obdelníky, těm nastavím u nástroje posuv po směru hodin, ale při vyexportování mi jeden děla po a druhy v protisměru. Je to normální? Na co tam teda je možnost nastavit směr?
3. Rychlost zahlubování se dá nastavit. V připadě frézování postupně do několik hloubek se ale již nastavuje jedna stejná rychlost jako je posuv, pouze ta první bere nastavenou rychlost zahloubení. Lze to nějak ovlivnit, i připadně jinym softwarem pro CAM?
Re: VectricCut2D
Napsal: 7. 3. 2013, 6:46
od mirenc
odpoved pre Superbobo75 na 1
Pre jednotlive diely si vytvor jednotlive profili, a v tabulke v ktorej sa ti vytvorili si skontroluj pred vytvorenim g codu ci nich mas zoradene od vrchu smerom dole tak ako ich chces obrabat, ked nie
tak si ich tam sipkami poprehadzujes podla toho ako potrebujes a potom si vytvoris g cod
Re: VectricCut2D
Napsal: 20. 3. 2013, 7:58
od Superbobo75
Až dnes jsem zjistil že tu je nový příspěvek
Díky za postup, ale v připadě že se jedná o velke množství frézovaných objektů tak je to velmi nepraktické, i když v určité míře toto používám, ať se ta divokost "optimalizace" trošku srovná. Bohužel má to zase jinou blbou vlastnost, tedy alespoň v Cut2D, že když změnim něco ohledně pracovní plochy, tak musím každou vrstvu zvlášť postupně otevřít a znovu přepočítat. Což když je potom těch vrstev víc je zdlouhaví a náchylné na chybu že něco vynechám.