Tak a je to tady !
Brusku jsem dnes dokončil (tedy až na bezpečnostní cedulky které tam byly původně), celé to trvalo poměrně dlouhou dobu, bohužel však kvůli nedostatku času a menším komplikacím, třeba viz poslední příspěvek.
Budu stručný a sečtu to komplet:
-kompletní rozebrání, vyčištění, kontrola stavu součástí
-osazení novými ložisky, pojistným kroužkem a nově vyrobenou přírubou těla motoru
-sestavení, zatmelení, nekonečné broušení a přetmelování
-odmaštění, nástřik 2K plničem, mokré brušení, odmaštění, nástřik 1K základem
-nástřik barvou RAL 5015, nástřik 2K bezbarvým lakem
-doplnění pevnostními šrouby na příslušenství (oproti původním "bláto" šroubům)
-dodělána chybějící příruba na 25mm široký kotouč, následně i druhá příruba na 32mm kotouč, vše dle fotografií brusek z internetu a měření přímo na brusce
-dodělány obě matice přírub pro přítisk kotoučů, jedna L závit, druhá P závit
-výroba stolu pod brusku
-určitě jsem na něco zapomněl, ale to je jedno, hlavně že je hotovo a bruska je bez vibrací !!!
Hned jsem otestoval oba objednané kotouče pro čelní broušení a jedním slovem dokonalost. Zelený korund, zrnitost 80 na hrubo a 240 na doladění ostří. Nože s pájenými SK plátky jako břitva a na výsledném obráběném povrchu velmi pěkný výsledek, dovolím si říct že o kus lepší, než jak byly nože nabroušeny v sadě z výroby. Naklápěcí podpěra dle úhlů je hodně znát a pomáhá.
Sice rekonstrukce brusky stála dost peněz a hlavně času a určitě by bylo pohodlnější si koupit za to brusku novou, ale radost z výsledku by to stejně nepřekonalo, takže je vlastně vše tak jak má být
Zde je výsledné foto:
J-CZ