To je taky pravda ...

Někdy je lepší nerýpat do věci do hloubky, a těšit se z toho, že imituje práci soustruhu, pravda.
Ty máš zase na něm serva, a ty já nemám, béééééééééééé...
By tam byly jako pěst na oko - střety staletí, to bych mu nemoh udělat.
Umíš si představit třeba autíčko Laurin&Klement a v tom nějaký turbo z Lamborghini ? To by byla přímo trestuhodná "úprava".
Zdenek Valter :
Vůbec nic mi to neudělalo nikdy, používám jen na dočištění závitů smirkem atd, kudlou do toho na zpátečku nepíchám.
I se mi stalo, že sem při 1500 otáčkách "omylem" dal revers, škublo v tom, multiklíňák zavyl, zapískal si a jelo to dál, celkem to drží a během práce tam pořád probíhá samo-utahovací efekt, takže celkem bez obav. Celkem s ní musíš trhnout, když chceš povolit a měnit.
S předkama to mám stejně - tj. vážím si toho co již vymysleli a my jen MNOHDY modifikujeme a umně kamuflujeme jako novinku !

Neznamená, že sem fosilie a bráním se novým postupům, zdalkeka ne.
Čus bus.