Napsal: 8. 9. 2009, 9:33
To není čerpadýlko z ostřikovačů, ale podávací čerpadlo na palivo, proto jsem psal " stříkačka ". Prý má utlačit až 1,5 MPa.
Největší české fórum o strojírenství, CNC strojích a 3D tiskárnách
https://forum.strojirenstvi.cz/
pravdepodobne mysli cerpadlo benzinove (kdyz zminuje strikacku) ,kteremu trvaly provoz nevadi.. jinak v autech tyto motory bezi porad naplno a prutok ridi elektronika takze v tom bych nevidel problem ridit to skrcenim.. parametry takovych cerpadel jsou kolem 80-200l/min a tak me napada rovnou muzes pouzit celou nadrz s uz implementovanym cerpadlem, v te nadrzi uz je i sitko.. -)Krutor píše:Asi před 2 roky jsem chtěl dělat chlazení, tak jsem si taky koupil čerpadlo do ostřikovačů na Škodu 120, stálo asi 260 Kč. Zatím mi tu leží, chladit moc nepotřebuju, a cákání emulze nemám rád.Mad_BOXs píše:Já mám čerpadlo 12V DC z auta ( stříkačka ) a naprostá spokojenost. Je plně ponořené v kbelíku od REMALU, přes něj natažené dlouhé sítko.
Maká suprově a tlak a průtok až moc. A hlavně je to na bezpečné napětí.
Ale chtěl jsem se Tě právě zeptat, jak to čerpadlo zvládá trvalý provoz - přeci jen ostřikovače jsou určené na chvilkový běh. Dále bych se chtěl zeptat, jaký to bere proud (leží to kdesi na půdě a teď se mi pro to nechce) a z čeho to napájíš. Jo a ještě jestli je lepší regulovat průtok škrcením nebo napětím na motorku. Díky.
Já bych se zase tolik nesmálkovohemil píše:Hlavně to nechladit tím benzínem cojinak je to dobrej nápad
No tak to jsem asi neměl štěstí. Benzínový čerpadlo mi kdysi odešlo na nebožtíkovi Formanovi, a vysolil jsem za něj 6ku. Na vrakáči by bylo za půlku, ale nebylo k sehnání. Možná je to tím, že nemám ty správné známé.Mad_BOXs píše:A dá se sehnat na každým vrakovišti za pár drobných..............