Stránka 3 z 9

Napsal: 23. 10. 2009, 1:53
od Zdenek Valter
Snowi díky ! Tos mi potvrdil co potřebuju !

Lze to i po jedné polyline. Jen se dívám, že se pak přepíše její ID.

Napsal: 23. 10. 2009, 2:20
od snowi
Jo jo, jde. Já to dělám hned u všech. :wink:

Napsal: 23. 10. 2009, 5:52
od digisonic
snowi píše:Jo jo, jde. Já to dělám hned u všech. :wink:
Vypada to na dobry soft pro nas bezne modelare ale nenasel jsem najezdy a vyjezdy? Prehledl jsem nekde neco? Tady na prilozenem obrazku je videt ze to tam je.

Napsal: 23. 10. 2009, 7:07
od snowi
Jestli myslíš ty spirály, a modré přímé čáry směrem ke spodním vrstvám,tak to vypadá na vrtání, kdyžtak pošli zdroj obrázku.

frézování děr - modrá spirála
vrtání - modrá linka
fréza přímý směr- modrá
fréza oblouk - zelená


nájezdy a přejezdy jsou vidět až v placené verzi CamBam+, nastavit se dají, ale i ve free verzi.

Napsal: 23. 10. 2009, 7:22
od digisonic
snowi píše:Jestli myslíš ty spirály, a modré přímé čáry směrem ke spodním vrstvám,tak to vypadá na vrtání, kdyžtak pošli zdroj obrázku.

frézování děr - modrá spirála
vrtání - modrá linka
fréza přímý směr- modrá
fréza oblouk - zelená


nájezdy a přejezdy jsou vidět až v placené verzi CamBam+, nastavit se dají, ale i ve free verzi.
"nastavit se dají, ale i ve free verzi." poradis kde? Diky.

Napsal: 23. 10. 2009, 7:56
od snowi
U jednotlivých MOPu se vždy zobrazuje červený křížek odkud se začíná frézovat.

Můžeš to změnit ve stromu příslušného MOPu v

různé-GCodeOrigin říká odkud- DrawingOrigin dle poč. tvaru ...
-GCodeOriginOffset přidává posunutí X,Y,Z

např. kapsování
GCodeOrigin - TOP LEFT začne v levém horním rohu
GCodeOriginOffset -1,-1,0 s posunutím X-1 Y-1 a Z0

to samé platí pro celý program ve stromu Machining- .......

Ještě jsem to neotestoval, tak pak dej vědět :) :wink:

Napsal: 23. 10. 2009, 8:08
od digisonic
snowi píše:U jednotlivých MOPu se vždy zobrazuje červený křížek odkud se začíná frézovat.

Můžeš to změnit ve stromu příslušného MOPu v

různé-GCodeOrigin říká odkud- DrawingOrigin dle poč. tvaru ...
-GCodeOriginOffset přidává posunutí X,Y,Z

např. kapsování
GCodeOrigin - TOP LEFT začne v levém horním rohu
GCodeOriginOffset -1,-1,0 s posunutím X-1 Y-1 a Z0

to samé platí pro celý program ve stromu Machining- .......

Ještě jsem to neotestoval, tak pak dej vědět :) :wink:
tak to zkusam a nic, nevykresli najezd :cry:

Napsal: 23. 10. 2009, 9:02
od snowi
Vždyť já psal, že se zobrazují jen v plné verzi CamBam+
Určení odkud začít se dá i ve Free, ale čáry to nezoobrazuje.

Na co to potřebuješ? Vyhnou se upínkám?

Napsal: 24. 10. 2009, 9:29
od Zdenek Valter
Snowi jak děláš ten 3D pohled ?
Já si marně lámu hlavu jak to zapnout !

Napsal: 24. 10. 2009, 10:40
od digisonic
Zdenek Valter píše:Snowi jak děláš ten 3D pohled ?
Já si marně lámu hlavu jak to zapnout !
ALT + leve tl. mys

Napsal: 24. 10. 2009, 11:20
od snowi
JJ a ALT+ 2xklik Levá myš je zpět do 2D

Napsal: 24. 10. 2009, 11:37
od Zdenek Valter
snowi píše:JJ a ALT+ 2xklik Levá myš je zpět do 2D
Hele chlapi mně to nefunguje :-(

Napsal: 24. 10. 2009, 12:36
od AcemanLB
Mě to funguje, jen musíš tou myší při stisknutí levého tlačítka popojet.

Napsal: 24. 10. 2009, 12:50
od Zdenek Valter
AcemanLB píše:Mě to funguje, jen musíš tou myší při stisknutí levého tlačítka popojet.
Ach zoo :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Díky - takže držím-li ALT a Levé Tlako myši pak jejím pohybem natáčím pohled na objekt !!!

Už mi to funguje ! ;-)

Napsal: 25. 10. 2009, 11:00
od digisonic
snowi píše:Vždyť já psal, že se zobrazují jen v plné verzi CamBam+
Určení odkud začít se dá i ve Free, ale čáry to nezoobrazuje.

Na co to potřebuješ? Vyhnou se upínkám?
toto jsem mel na mysli.