9. 7. 2021, 9:22
Fany, v dětství jsem chtěl být autodesigner. V 15ti mně to přešlo, jelikož jsem se dostal do modelingové branže. Hondu jsem měl od 16ti. Byla po pretranci, který pracoval v Německu. Z původní ho CRXa zůstalo pár věcí, ale jinak to by téměř kitkár. Sekvenční převodovka, silnější brzdy, tvrdší závěsy, -100kg váhy a krásná červená metalíza se zrcadlovým efektem. Jo, ještě 1kW ve zvuku. Ne hluku, jak to dnes dělají, ale fakt ve zvuku od AU/RA a JBL.
Zda byly kanály leštěné nebo upravené jinak je mi vcelku jedno. Jen vím, že hladký povrh pomáhal výplachu, takže proto jsem to napsal. To jakou technikou je to dosaženo... netuším. Na optimalizací výfukových systémů byl Mohr špička, takže nějak nepochybuji. Koneckonců jsem to auto řídil a pár papírově daleko silnějším frajerům jsem to hezky natřel. No a jen pro zasmání, jsem vyučený automechanik se zaměřením na elektro:)