Stránka 6 z 10
Napsal: 12. 4. 2010, 9:04
od J0hny
Potreboval by som poradit, jak predlzit importovanu kolajnicku v inventore

Nejak sa s tym 2 hodiny trapim a uz som to mohol mat znova nakreslene

Alebo aspon jak to zjednotit, bo furt z toho spravim toto

Napsal: 12. 4. 2010, 10:32
od Mambo
No tipnul bych si jednoduse ze ti zustaly po importu plochy. Jednoduse si v seznamu napravo najdi slozku impotovane komponenty v ni pravdepodobne bude neco jako kompozit1 nebo neco takoveho a klikni na to pravym tl. a odskrtni viditelnost. Taky by jeste melo jit kdyz vyberes tu plochu a das na ni prave a v seznamu si najdes polozku: najit v prohlizeci (myslim) tak ti to najde v tom seznamu (ale pokud muzes primo oznacit tu polozku melo by jit i na ni dat prave a viditelnost. Pokud ti to nepude hod sem screen cele obrazovky i s tim seznamem vpravo a hned ti povim presneji co a jak.
Napsal: 12. 4. 2010, 10:45
od J0hny
Nemozem sa zbavit tej plochy, kde to je spojene, a este by bodla finta na tie otvory, jak uchopit 2 valcove plochy + plocha medzi nimi, a proste to okopirovat... moc zlozite

Edit: Předem dík

Edit2: Pripadne kto ma, tak mi prosim poslite 1,5 metrove kolajnicky 25mm a 35mm, skratit si to uz viem. Ked tak aj vozicky

Napsal: 13. 4. 2010, 8:30
od Mambo
Supr tak vemu to od zacatku, kdyz si to naimportujes tak ziskas pouze plochy (jak je ve slozce povrchova telesa to srf1 ) udelej to ze das funkci sesit a vyberes tu plochu (pripadne plochy, musi byt uzavrene ) a ten prikaz ti z toho udela solid (myslim ze nez das ok musis dat pouzit). Pokud bude ten povrch stale videt (poznas to podle barvy) tak klikni v tom seznamu v levo na ten srf1 pravym mysi a odklikni viditelnost. potom si klikni na ikonu obdelnikove (je to pole ), v dialogu pole kliknes na ikonu na niz je kurzor na obr. tim se prepnes na to ze kopirujes cele solidy, vyberes ten svuj kousek kolejnicky, pak nadefinuejs jeden smer, potom pocet prvku a roztec mezi prvky(pokud ma ten kusek delku 10 cm das tam 10cm) pak uz jen ok a ono ti to nakopiruje ty kousky i s dirama. Jestlize pises ze zkratit to uz umis tak si to pak zkratis podle potreby.
Pokud ti to furt nepude jednoduse sem dej zabalenej ten soubor a ja ti to spichnu.
Napsal: 13. 4. 2010, 10:38
od J0hny
Super, dik za navod, si dobry ucitel (alebo ja som desna lama

), idem s tym bojovat
Edit 1: Tak bolo nutne najprv to sešít a až potom vysunout plochu, vnikli male kozmeticke chybicky, skusim este tie otvory.
Edit2: Potom som musel kolajnicku vysunut len o chybajucu cast medzi 2 otvormi, aby boli pravidelne od seba. A to cele ako pole telesa s onou roztecou rozmnozil v potrebnej osi

Napsal: 13. 4. 2010, 2:54
od Mambo
Ja rikam furt ze inventor je hracka

Napsal: 13. 4. 2010, 6:26
od Baxi.bax
Jak pro koho he he.Kubo dostanu do Inventoru zpět soubor STL.,co jsem si uložil ,ale zapoměl jsem si to uložit v IPT?
Napsal: 13. 4. 2010, 7:39
od Mambo
No jo ale nebude to az tak nic moc, mam dojem ze stl jsou trojuhelniky. Rozhodne to nepujde zpetne editovat jako klasicky inventor soubor (teda ne jednoduse)
Napsal: 18. 4. 2010, 6:47
od J0hny
Nenasiel by sa nahodou model motoru microcon 8Nm a nejake vreteno do invertoru ?
Urcite sa oplatilo skusat a ucit sa resp. hrat sa, clovek ma krasne pred sebou kazdy detail, som netusil kolko problemov sa pri navrhu vyskytne

Napsal: 19. 4. 2010, 10:39
od ferguson
"nejake" vreteno ti posielam v prilohe, ale motor nemam.
Napsal: 19. 4. 2010, 2:25
od J0hny
Dik

Edit: Btw.. mam na to slaby PC, sice mam vsecko co programatori povazuju za odporucane, vie inventor vyuzit 4 jadra ? Jaky je rozdiel medzi grafikou pre cad systemy a beznou grafikou ?
Ja by som tam dal do recomended minimalne intel i5 a vyssie alebo athlon 2 or phenom 2 dvojjadrovy cpu
Napsal: 19. 4. 2010, 4:09
od Mambo
Inventor je narocnej az od velkych sestav. Nebo HODNE slozitych dilu. Co potrebuje je dost ram. Vicejadrove procesory to asi moc nevyuzije (mozna nejvyssi verze) ono taky spis na co, kdyz to regeneruje dil tak tam moc vicevlakovych vypoctu nebude. Na grafiku to taky moc narocne az tak neni (nove 2011 pouziva rendrovani pres grafiku takze se da zapnout realisticky render realtime, vypada to pomerne zajmave treba u karbonove textury to udela jakoby plasticky povrch (jen iluzi vypada to jako pixel shader z her)). Drive rozdily mezi cad grafikou a obyc asi nebude az tak zazaracny v nizsi cenove kategori. U drahych cad grafik to budou kvalitni komponenty.
Napsal: 19. 4. 2010, 4:10
od Mambo
Jo inventoru (2010) sem delal i na P4 2,6 a 2Giga ramek a stray ati grafice. Slozite soubory to chrosuta sice trosku dele ale jina to de v pohode. I nova 2011 na tom bezi i s rendrem pres grafiku.
Napsal: 19. 4. 2010, 6:32
od potraviny
V práci lítám na P3/1Gb graf GForce 128mb kvůli zboží na prodejně a do toho samého kompu jsem nachystal Inventor10 a připadá mi, že běží vcelku OK

. Myslím asi jak má kdo zaplavený PC. U dcery na kompu P4 se ani nečapu, tam se jen četuje a lítá po netu, hraje hry a je celej asi zahlcenej samejma hovadinama.
Kdysi jsem na P3/800mb dělal videostřižnu a fachalo to.
Napsal: 19. 4. 2010, 7:49
od J0hny
Nahadzal som tam 30 komponentov a vsecko je spomalene, renderovanie vo vysokej kvalite trva 5 minut a do simulacie sa ani nepustam, tam to trva tak hodinu, potom zistim ze mam nieco blbo nastavene a prejde ma chut.
