Stránka 6 z 9
Napsal: 12. 4. 2010, 12:15
od purs
Pokud tvar viz. minuly obrazek udelam v CAMBAMu nebo jako dxf ve SmartSketch tak mi na to nejde MOP Profile. Pokud jsem si to nakreslil ve FORMICE ( prgm na plosne spoje ) a vyexportoval v dxf tak to funguje. Nutne to nepotrebuji, ale stve mem ze to neumim.

Napsal: 13. 4. 2010, 7:48
od snowi
Čau,
Tak jsem to zkoušel taky zkreslit v CAMBAMu a nejde to vykapsovat, jak říkáš.
Občas vím, že byl problém v nastavení malých tolerancí v setupu, ale jak jsem stím dělal co jsem chtěl, tak mi nešla udělat kapsa ani vnitřní Profile.
Zřejmě by jsme od tak staré free verze chtěli moc.
V CamBam+ není problém.
Jinak pokud předlohu nakreslíš v jiném SW, tak jsem se zatím s podobnou chybou nesetkal.
Napsal: 25. 7. 2010, 9:52
od pes05
Ahoj,
v CAMBAM otevřu obrázek žebra z ACADu. Pokud zadám průměr nástroje 2, dráhy se mi vykreslí a vypadá, že to funguje. - Ověřeno v simulátoru.
Pokud zadám průměr nástroje 1.5 či 1.6 tak se mi vykreslí pouze malá část dráhy. Čím to?
Ještě jsem zkušebně nakreslil kružnici přímo v CAMBAM a pro tu mi funguje generování drah s jakýmkoliv průměrem nástroje. Jo taky jsem zkoušel převést na polyline a potom join.
Napsal: 27. 7. 2010, 9:48
od snowi
Ahoj,
Z popisu nelze určit kde je problém, kapsuješ nebo profiluješ ? Zkus sem hodit (neboSZ) tvůj *.cb soubor, mrknu na to.
Jinak teď zkouším jinej free CAD/CAM - Heeks CNC , už tady o tom bylo řečeno
http://heeks.net/
Napsal: 27. 7. 2010, 1:29
od pes05
Díky za snahu, jedná se o žebra na letadlo, uzavřenou křivku, kterou potřebuju vyřezat.
Tak už jsem to vyřešil, víceméně náhodou. Musím po join dát "Remove duplicate points" - sice mi není jasné kde by se ty zdvojené body mohli vzít, ale funguje to.
Napsal: 27. 7. 2010, 7:34
od snowi
Dobrá,
Zdvojené body mi dělali neplechu když jsem uložil DXF v nějaké jiné verzi myslím že jich je asi 8.
Schválně si zkus konce křivek maximálně zvětšit, někde mi to udělalo i smyčky.
Napsal: 5. 8. 2010, 8:56
od Raninko

čawte chlapci poradte mi ako v tom came sa zvetšuju alebo zmenšuju rozmery dielca vopred dik.
Napsal: 6. 8. 2010, 5:53
od snowi
Ahoj,
U jednoduchých tvarů třeba jako ofset polyline a původní tvar smažeš = označit tvar,menu-edit-polylines-Create Offset Polyline
nebo pomocí transformace v menu objektu, dle obrázku:
políčka z leva jsou jednotlivé osy X,Y,Z,(rotace) pokud změníš číslice "1" na jinou hodnotu (třeba jako já na 3) tak zvětšuješ, nebo zmenšuješ. Úplně spodní políčka jsou posun po ose, ostatní jsou sklon a rotace. Doporučuju vyzkoušet.
Před dalším zpracováním nebo aplikací MOPu nezapomeň dát funkci Menu-Edit-Apply Transformations
Napsal: 6. 8. 2010, 10:24
od Raninko
snowi dakujem velmi pekne

rychlost odezvy programu
Napsal: 20. 9. 2010, 4:54
od jan.stepanek
Ahoj všichni,
chci se Vás zeptat jaké máte zkušenosti s rychlostí odezvy programu CamBam například na selekci entit v grafickém okně. Mi to trvá nepříjemně dlouho. Mám sice postarší mašinku s procesorem 1.8Ghz jednojádro a 1GB paměti, win xp, ale nezdá se mi že by to muselo být nutně nedostačující.
Program samotný je geniálně jednuduchý a jeho ovládání mi sedí. Kdybych neměl problém s jeho pomalostí ihned kupuju placenou verzi +.
Honza
Re: CamBam
Napsal: 31. 12. 2010, 7:10
od AcemanLB
Dá se nějak jednoduše překlopit zrcadlově vrtaný dílec v placené verzi?
Re: CamBam
Napsal: 1. 1. 2011, 7:26
od snowi
Dílec můžeš jednoduše rotovat přes transformace v libovolné ose libovolným počtem stupňů.
Takže vše označit ctrl-a, pak transformace,vybrat osu,stupně potvrdit apply a nakonec samozřejmě nezapomenout - Edit-Transform-Apply Transformations
Re: CamBam
Napsal: 3. 1. 2011, 5:42
od AcemanLB
Díky, tohle řešení znám, spíš mě zajímalo jestli to jde udělat jednodušeji. Viděl jsem CAM kde se zaškrtla fajfka a bylo to zrcadlově otočené.
Mám teď momentálně jinej problém. Viz foto. Vlevo díl generovaný FeatureCAMem, vpravo CamBam+, levá varianta je v pořádku, vpravo je blbost. Přikládám soubor z CamBamu, poradí někdo v čem mám chybu?
Re: CamBam
Napsal: 4. 1. 2011, 8:38
od snowi
Nevím jak jsi to myslel, ale výsledek se zdá v pořádku - dle tvého podkladu vygenerováno v CamBam 0.9.7.
vypadá to asi takhle:
Re: CamBam
Napsal: 4. 1. 2011, 1:10
od AcemanLB
Mám tu samou verzi a když to vyrobím nebo hodím do simulátoru tak mi vzniká neodfrézovaná prstencová plocha. Měl jsem to původně udělané tak, že jsem prostor mezi kružnicemi převedl do regionu a potom aplikoval pocket. Povedlo se mi to obejít tím že na vnitřní kružnici aplikuju ještě profile, ale to se mi zdá takové lámané přes koleno. Myslel jsem že když dám odfrézovat region přes pocket tak to vezme bezezbytku, ale to se neděje, nebo dělám někde nějakou kravinu?