Tak jsem taky "šťastný " majitel čínského soustruhu.

Má to mít posuv suportu 440mm, ale nemá, páč tam soudruzi v číně přidělali kryt vodícího šroubu, který nedovolí dojet se suportem do krajních pozic. Takže posuv je momentálně o 120mm menší. U koníka ten kryt snad bez problému sundám, ale u vřetene to bude problém.
Další věc je, že byly uvolněné KM matice stahující ložiska vřetene. Takže to házelo axiálně i radiálně od oka několik desetin. Dotáhnul jsem ty KM matice na krev, protože se mi prodejce dušoval, že to házelo jen 0,03mm a to jsem po dotažení naměřil u vnitřního kuželu. Závěr je, že se to muselo povolit během pár spuštění vřetene.
No a poslední perlička, vyfocená ozubená kola jsou z litiny široká jen 5mm. Taky je to na povrchu zubů pěkně vidět, kápnul jsem na kola pár kapek oleje a bylo z toho hned blátíčko. Abych to vyndal, zkreslil a hned si vytočil polotovary, které odnesu do nedaleké zubárny. Po tomhle nemám ani odvahu se podívat do vřeteníku na stav dalších kol.