Zdravím všechny,
Po pár neuspěšných pokusech googlit se obracím na toto fórum z dotazem.
Zakoupil jsem CNC soustruh Gildemesiter N.E.F. CT 40, Po zapojení a zapnutí píše chybu 102(fehler 102) manuál k němu bohužel nemám a tudíž nejsem schopen zjistit co je to za chybu, soustruh ma německý systém od siemensu. Před koupí CNC soustruh normálně fungoval. Teď nejsem schopen zajistit jakýkoliv posuv a nic sním udělat. Měl jsem na to pár odborníku a nikdo není schopen vyśvětlil o co se jedná. Budu proto rád za jakýkoliv názor či připomínku, popř. jsem schopne dodat fotku úvodní obrazovky ale se objeví jen pár čísel a dole fehler 102.
Děkuji
Gildemeister CT 40 chyba 102
Zdravím
Mám stejný soustruh. Máte systém EPL I, nebo EPL II? Při zprovoznění jsem měl také spoustu problémů. Chyběly parametry a tak.
Veškerou dokumentaci k soustruhu mám, tak do dvou dnů kouknu a napíšu, co by to mohlo být. Je možné, že po odstranění jedné chyby můžou
následovat další a další, jako v mém případě. Nebo by bylo případně možné dokumentaci zapůjčit. Ale třeba se to vyřeší takhle přes forum...
Mám stejný soustruh. Máte systém EPL I, nebo EPL II? Při zprovoznění jsem měl také spoustu problémů. Chyběly parametry a tak.
Veškerou dokumentaci k soustruhu mám, tak do dvou dnů kouknu a napíšu, co by to mohlo být. Je možné, že po odstranění jedné chyby můžou
následovat další a další, jako v mém případě. Nebo by bylo případně možné dokumentaci zapůjčit. Ale třeba se to vyřeší takhle přes forum...
-
Zdravím byl bych moc rád kdyby jste se mi na to podíval A systém mam EPL I.
Děkuji
Děkuji
Tak jsem koukal do seznamu chyb a je tem celkem nic neříkající "Fehler restart 4". Což opravdu moc nepomůže.
Horší ale je, že mám EPL II. Dostanete se do hlavního menu? Zkuste poslat fotku obrazovky, která naskočí...
U mojeho po zapnutí naběhne úvodní obrazovka, kde zkontroluje jestli je všechno v pořádku a jedním tlačítkem
se teprve dostanu do provozní obrazovky, kde je výběr ruční, edit, auto a tak.