Návrh vrtacího přípravku.
Dobrý den, jsem student a máme vytvořit sestavu a výrobní výkresy vrtacího přípravku. Vrtat se budou díry po 120 stupních a na levé straně hřídele o průměru 6 mm a na pravé o průměru 4 mm. Bohužel jsou rozteče děr na každé straně pootočené o 20%. Hřídel má neprůchozí díru, která je už předobrobená.
Cílem je snadné upnutí, snadné a přesné polohování a rychlé vyjmutí. Máte nějakou myšlenku nebo nápad, jak co nejlépe vytvořit fungující přípravek? Díky za odpovědi.
Cílem je snadné upnutí, snadné a přesné polohování a rychlé vyjmutí. Máte nějakou myšlenku nebo nápad, jak co nejlépe vytvořit fungující přípravek? Díky za odpovědi.
naco přípravek? vždyť to chytnu do třípaknovky můžu si to i opřít hrotem v té díře z čela (ale je to krátké tak to ani není potřeba.. ) první tři díry se mi trefí mezi pakny a druhé tři díry tam už pakny nebudou.. předpokládám 4tou osu u cnc.. vzít váleček dorazit ho o doraz stáhnout univerzálku a pustit start osa se mi 6x pootočí a za minutu mi tam opice hodí další kus..
a až ten NÁVRCH budeš dávat učiteli tak pozor aby to po tobě NEVRHL
a až ten NÁVRCH budeš dávat učiteli tak pozor aby to po tobě NEVRHL

věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
no tak ono jde o to jak je pojaté zadání.. pokud to má někdo vrtat na stojanovce bez rotační osy tak ten přípravek bude potřebovat.. pak by to mohl být nějaký 6ti hranný patvar s nějakou stahovací kleštinou která by stáhla váleček uvnitř proti pootočení a v tom patvaru by byly vodící díry.. celé kalené.. pak by do toho opice strčila váleček stáhla kleštinu a ručně by vrtala 3+3 díry.. vymýšlet pro školní příklady se dá jakákoliv kravina, která v dnešní době nebude potřeba..