Stránka 1 z 1
TOS 18 zakouslý závit na vreteni
Napsal: 12. 10. 2009, 1:51
od martinodipraga
Zdravím,
mám starého Volmana,má stejný závit na vřeteni jako TOS 18ctky,už dvakrát se mi zakousnul unašeč univesalky na vřeteni,dneska jsem už připravoval autogen na ohřátí,ještě poslední ránu a uspěl jsem.Ale co dál je nějalý způsob zajštění?
Díky za případné řešení nebo rady. Martin
Napsal: 12. 10. 2009, 12:48
od golansk
Ahoj
ked zatahujes prirubu nesmies to robit trhom, musis ju rukou dotiahnut a potom dat do hlavy kluc a na pevno co ti pojde zatiahnut, musis to robit plinule nie trhom, potom dotiahnes stahovacy prstenec ten musi bit na fest datiahnuty, potom to pojde pekne dolu bez zatrhnutia,
ked uz je zatrhnuta a nejde dolu tak vyhod pakne von a nechaj tam len jednu, na lozko daj kus dreva ktory je vysoky do pol hlavy paknu daj asi 10cm vyssie a potom zapni masinu na reverz pri co najmensich otackach, malo by to povolit,
P.S. na autogen zabudni, teplo a vreteno sa nemaju radi.

Napsal: 12. 10. 2009, 3:29
od martinodipraga
Já jsem chtěl do vřetene pustit tlakový vzduch z kompresoru aby se ochlazovalo a ohřívat jenom přírubu,na štěstí jsem to nemusel použít.Díky za radu.
Napsal: 24. 1. 2010, 3:06
od martinodipraga
Zdravím,ještě takový detail jaký průměr má ta válcová část vřetene za závitem /ta na stažení/,na to mím Volmanu jsem naměřil 69mm nemá ta 18ctka 70mm?
Tím by se ledacos vysvětlilo,vložil by tam 0,5mm pásek plechu a je po problémech.
Díky za reakce Martin
Napsal: 24. 1. 2010, 6:03
od tumlik
Jo, je tam na vřeteni 70mm

Napsal: 25. 1. 2010, 5:25
od martinodipraga
Dík,ještě něco kolik má ten závit na povrchu? Já naměřil 67mm,mám neblahé tušení ty 18ckové příruby mají na tom vřeteni vůli přímo zemědělskou.
Napsal: 25. 1. 2010, 6:16
od golansk
18-tka ma priemer 68 je to metricky M68
preco si potom prirubu nespravis? nieje to az taky problem....
Napsal: 25. 1. 2010, 7:50
od martinodipraga
To asi není,ale ted jsem přišel nato proč se mi zakusují příruby a že mám
3 příruby na 18ctku.Diky za informaci Martin
Napsal: 26. 1. 2010, 7:08
od magi
Mezi paknu a loze se da dreveny spalik z tvrdeho dreva, redukovana mala rychlost, cuk reverzem a je to povolene. Nevim co resite.
Napsal: 26. 1. 2010, 7:24
od robokop
nekdy se to kousne tak ze se ti klouzne spojka
Napsal: 26. 1. 2010, 12:28
od tumlik
To taky

ale Martin hlavně zapoměl dodat to nejdůležitější a to je ,že mu momentálně ten reverz nefunguje
jinak by to tak samože povolil
Napsal: 26. 1. 2010, 1:25
od magi
tumlik píše:To taky

ale Martin hlavně zapoměl dodat to nejdůležitější a to je ,že mu momentálně ten reverz nefunguje
jinak by to tak samože povolil
Nu jo, tož to je zasadni nedostatek

Napsal: 26. 1. 2010, 1:45
od martinodipraga
magi píše:tumlik píše:To taky

ale Martin hlavně zapoměl dodat to nejdůležitější a to je ,že mu momentálně ten reverz nefunguje
jinak by to tak samože povolil
Nu jo, tož to je zasadni nedostatek

To také,ale největší problém je o 1mm menší zavit i válcová čast za závitem na vřeteni. Mám jednu originál přírubu a tu povolím bez problémů.
Díki za pomoc a kdyby jste někdo narazil na přírubu která vypadá jako 18ctková ale má na válcové části průmět 69mm tak mi dejte vědět,koupím nebo vyměním za18ckovou. Martin