Stránka 1 z 3

Prevod fotografie na free programech?

Napsal: 14. 8. 2006, 6:38
od prichy
Zdravim

Zkousel jsem par programu na prevod cernobile fotografie na 3D objekt.

tak napr. http://www.ba-bautzen.de/~geisel/bmp2iges.htm

bohuzel vetsina techto programku je napsana tak, ze potrebuji velmi velkou pamet na zpracovani fotografie s vetsim rozlisenim a vetsnou se stane, ze "dojde pamet".

Jake mate zkusenosti a "potkali" jste nejaky lepsti programek??

prevod bitmapovych obrazku do 3d

Napsal: 15. 8. 2006, 7:47
od robokop
mach ma v sobe cosi co generuje primo drahy

ale zda se mi ze to ma stejny problem
pri vetsich datech tomu dochazi pamet

"oceloryt" z fotografie

Napsal: 12. 9. 2006, 1:14
od prochaska
Kdysi jsem viděl program nebo snad plugin či filtr do nějakého programu který uměl z fotografie vygenerovat vektorovou grafiku podobnou ocelorytině. Pustil jsem to z hlavy ale teď bych to potřeboval a zaboha si nemůžu vzpomenout kde jsem to viděl. Neporadíte?

Napsal: 12. 9. 2006, 6:51
od prichy
jj, to by se mi taky libilo......mozna to jde nejakou kombinaci photoshopu a corelu....nejakej filr a pak trace...ale zatim jsem na to nemel cas, se tim zabyvat

Napsal: 13. 9. 2006, 7:43
od Pupak
Nejlepsi je Rhinoart plugin do Rhina.Pouzitelny je i ArtCam od Delcam.
Jinak je mraky dalsiho SW,ale to jsem nezkousel.

Re: "oceloryt" z fotografie

Napsal: 13. 9. 2006, 4:07
od hopik
prochaska píše:Kdysi jsem viděl program nebo snad plugin či filtr do nějakého programu který uměl z fotografie vygenerovat vektorovou grafiku podobnou ocelorytině. Pustil jsem to z hlavy ale teď bych to potřeboval a zaboha si nemůžu vzpomenout kde jsem to viděl. Neporadíte?
Istotne viem že corel vie o - trace -ovať bitmapy, vie to aj adobe ilustrator, ale to su take velke subory, ze silne pochybujem, že by boli použitelné.
Vo fotošope je jedna funkcia na upravu bitmapy a vola sa to basreliéf. skus sa pohrat s tymv vyzera to ako rytina. najdeš to filtr/skica/basreliéf. ale je to len bitmapa.

Napsal: 13. 9. 2006, 4:14
od robokop
kdyz tu je rec o corelu
zkousel jsem vyexportovat z corelu jinak hladke krivky do dxf a jeste neceho a vzdy to nahradil primkami a uz to nebylo hladke
u malych veci to bylo jedno - nebylo to patrne
ale u radiusu cca 8cm uz to bylo sakra videt
nevi nekdo co s tim

Napsal: 13. 9. 2006, 4:41
od prochaska
robokop píše:kdyz tu je rec o corelu
zkousel jsem vyexportovat z corelu jinak hladke krivky do dxf a jeste neceho a vzdy to nahradil primkami a uz to nebylo hladke
u malych veci to bylo jedno - nebylo to patrne
ale u radiusu cca 8cm uz to bylo sakra videt
nevi nekdo co s tim
Kdyz se da format Autocad 2000 nebo vyssi tak to udela do krivek. Vyzkouseno na Corelu 12. Autocad nemam po ruce takze nevim jestli se to da importovat.

Napsal: 13. 9. 2006, 4:54
od hopik
robokop píše:kdyz tu je rec o corelu
zkousel jsem vyexportovat z corelu jinak hladke krivky do dxf a jeste neceho a vzdy to nahradil primkami a uz to nebylo hladke
u malych veci to bylo jedno - nebylo to patrne
ale u radiusu cca 8cm uz to bylo sakra videt
nevi nekdo co s tim
Skus to exportnut z korelu do suboru plt tj. klasicke hpgl ale slo mi to aj z dfx a krivky su v poriadkuhladné ale len jednoduche tvary, zlozitejsie neviem, mozno nastavenie pri exporte

Napsal: 13. 9. 2006, 4:56
od robokop
hpgl to same

Napsal: 13. 9. 2006, 5:37
od hopik
pri exporte do plt piše /PLT - soubor HPGL ploter/ a koncovku ma plt. NINOS to bere, a myslim že aj mach, ale nie som si isty nemam to teraz ako vyzkusat

Napsal: 13. 9. 2006, 5:41
od robokop
jo mach to v pohode bere
ale neni tam jedina g02 nebo g03
jen g01 a pekne dlouhe takze z kruznice je asi 20tiuhelnik

Napsal: 13. 9. 2006, 5:48
od hopik
skus vyznacit kuznicu, a tlač ctrl+q a potom to skus, expotrnut. mozno to bude lepsie , corel trochu poznam, mach nie a ninos len zatial pokus omyl.

Napsal: 13. 9. 2006, 5:49
od hopik
robokop píše:jo mach to v pohode bere
ale neni tam jedina g02 nebo g03
jen g01 a pekne dlouhe takze z kruznice je asi 20tiuhelnik
TIE CISELKA MI ZATIAL NIC NEHOVORIA, SOM ZACIATOCNIK

Napsal: 13. 9. 2006, 5:51
od robokop
g01 je linearni pohyb 02 a 03 je pohyb po kruznici