Vřeteno Atas s ER16 nebo ER20?

ostatní motory, vřetena, regulace, snímaní otáček a jiné
rollfree
Příspěvky: 484
Registrován: 3. 12. 2008, 1:23
Bydliště: Brno

1. 4. 2013, 10:06

Diky. Uz jsem se mezitim rozhodl stejne, vezmu 500W verzi.

Videl jsem to vreteno fyzicky na Amperu a docela me prekvapilo, ze uchyt na tom vystavenem kuse byl udelany jinak, nez jak je to v PDF, ktere maji k tomuto motoru na webu. Kdyz jsem se na to mailem zeptal pana obchodnika, tak to zustalo bez odezvy.
Rozhodne technicka a vyrobni divize je na vyrazne vyssi urovni nez divize obchodu a supportu (viz napr. i to nastaveni menice, jak jste psal).
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

2. 4. 2013, 5:08

pokud máte nějaké problémy a dotazy ohledně ATAS vřeten tak se můžete obrátit namě , co se týče úchytu ( příruby) tak se vyrábí více zákaznických variant, kde se dělají zákazníkovy na zakázku. v pdf jsou standartní rozměry .
rollfree
Příspěvky: 484
Registrován: 3. 12. 2008, 1:23
Bydliště: Brno

2. 4. 2013, 1:42

Dekuji.
Je to tak, ze prumer toho krku je u obou stejny 57mm, ale jinak jsou rozmistene diry pro srouby.
Viz prilozene obrazky. Pokud je nove a platne to rozmisteni s vetsi rozteci (ktere je pro montaz
urcite sikovnejsi), tak me udivuje, ze na vystave ukazovali stary model.
Atas_1.jpg
Atas_1.jpg (28.7 KiB) Zobrazeno 4806 x
Atas_2.jpg
Atas_2.jpg (20.12 KiB) Zobrazeno 4806 x
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

2. 4. 2013, 2:19

pozor tohle je každé vřeteno jiný typ , jedno má jako plochou přírubu a má dlouhou hřídel na kleštiny CM , montáž pouze ze zdola

a druhé má vytaženou přírubu , krátkou hřídel a kleštiny er16/er20 , dá se upnout třmenem za přírubu nebo do děr zespoda .

vyrábí se i výc variant .

ty dvě provedení mají různé rozteče děr
rollfree
Příspěvky: 484
Registrován: 3. 12. 2008, 1:23
Bydliště: Brno

2. 4. 2013, 4:07

Kdyby to bylo takhle, tak je to jednoduche. Jenze tak snadne to asi neni, je v tom nejaky vetsi hokej.
Obe varianty jsou oznaceny jako verze s ER16, viz prilohy.
Verze s temi dirami hodne blizko priruby byla na vystave, s klestinou ER16. To druhe PDF jsem dostal jako popis toho, co snad dostanu, kdyz si to koupim. Takze jsem fakt zmatenej.
FT4C52R_1.pdf
(205.66 KiB) Staženo 467 x
FT4C52R_2.pdf
(139.04 KiB) Staženo 335 x
oscar
Příspěvky: 1221
Registrován: 2. 5. 2010, 8:50
Bydliště: Perníkovice

2. 4. 2013, 4:12

takze - chapu-li to spravne - ten spodni stit je modifikovany?
(mam tu starou verzi)
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

2. 4. 2013, 5:00

je možné že je to opravdu novější verze ,ale i tak je ten výkres dost starý ,
ještě jsou další verze at to nemáš tak snadný : http://www.atas.cz/files/FT4C.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
rollfree
Příspěvky: 484
Registrován: 3. 12. 2008, 1:23
Bydliště: Brno

2. 4. 2013, 5:39

Ta dokumentace je fakt k pomilovani.
Rozmery v tomhle poslednim PDF jsou shodne, jako v tom mem puvodnim druhem (tedy ale jine, nez co vystavujete jako realny vyrobek na vystavach).
Ale zase tady je podle me blbe tabulka s parametry. Predpokladam, ze asi neni pravda, ze motory 500W i 750W maji shodne proud 2.6A.
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

2. 4. 2013, 5:59

nato jsem ani nekoukal , samozřejmě že je to naprostá blbost ,
každopádně ty s tou vykouslou přírubou pro šrouby se vyrábí , ale je to zřejmě zákaznický motor , a obchodáci jako vždy v tom maj bordel :D
rollfree
Příspěvky: 484
Registrován: 3. 12. 2008, 1:23
Bydliště: Brno

2. 4. 2013, 6:04

Pokud se spravne orientuji v teto znacne neprehledne oblasti, tak tu verzi s vykousnutou prirubou ale ma snad vetsina lidi tady.
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 7043
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

2. 4. 2013, 6:22

Takže pravda je taková že vřeteno ER s menší roztečí je starší model a bylo nahrazeno verzí s roztečí děr 72 , další změny tam nebyly provedeny .
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektromotory“