Kompresor Orlík 3JSK - 75 - 2

Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Uživatelský avatar
magi
Sponzor fora
Příspěvky: 2728
Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

20. 1. 2015, 5:35

sháním takovýhle kompresor, nebo i 2 válec 2JSK - 75
ideálně vč. pasportu
Přílohy
43461568.jpg
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5266
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

20. 1. 2015, 5:59

Dovolim si par radek. Kompresory to je smutne tema. Jete stroje na bazosich jsou natrene stetkou a prodavane, jako generalkovane. Podnikavci vubec nemaji problem prodat podobny kram vcetne protokolu, ostane papir snese vsechno. O revizi tlakovych nadob ani nemluvim. Pokud neni derava je preci "dobra" ,navic i tady se stale vic pouziva magicke slovo ulozenka, kterou si podnikavci prizpusobili na veci, ktere zkratka nekde lezi hi,hi.
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7405
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

20. 1. 2015, 6:03

nevím kolik do toho chceš nacpat a k čemu to máš, ale tady
http://stroje.bazos.cz/inzerat/41556354 ... zovani.php" onclick="window.open(this.href);return false;
je malej šroubák
to je proti pístovému Orlíku úplně jiná liga
tichoučký, jen šustí, výrazně větší účinnost
u mě za posledních cca 12 let několik hodin provozu denně, za tu dobu jednou přetěsnění a jednou za rok výměna oleje a filtru
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Borin
Příspěvky: 662
Registrován: 4. 6. 2011, 7:40
Bydliště: Poblíž Hradce Králové
Kontaktovat uživatele:

22. 1. 2015, 6:09

Pokud bys měl zájem, tak mám tenhle kompresor a tlakovou nádobu...bez motoru a elektriky...kompresor jel asi 3-4 roky, pak se z důvodu toho, že se upravila výroba stačil jeden a postupně se z tohohle stal zdroj náhradních dílů, takže kompresor je jako nový, žádnej naštětkovanej shit...byl v truhlárně a sloužil na hřebíkovačky na sestřelování palet...
Soustruh SV18R, Magdeburg (Poreba TR45), Frézka FH24, Vrtačka V20A, V10, Šeping noname...
Uživatelský avatar
magi
Sponzor fora
Příspěvky: 2728
Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

22. 1. 2015, 9:44

Zdarec, sice už mám v merku šroubák ale ještě záleží jstli se zítra s šéfkou dohodneme na financování :-)
Nicméně pošli mi nějaké foto do SZ. Díky.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Borin
Příspěvky: 662
Registrován: 4. 6. 2011, 7:40
Bydliště: Poblíž Hradce Králové
Kontaktovat uživatele:

23. 1. 2015, 5:45

Nádobu mám zahrabanou pod přístřeškem, ale je pěkná, je na ní zpětná klapka jen chybí jedno kolečko, ale nějaké tu najdu...

kompresor :


Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek



Rok výroby 1995

Obrázek
Soustruh SV18R, Magdeburg (Poreba TR45), Frézka FH24, Vrtačka V20A, V10, Šeping noname...
Uživatelský avatar
origosch
Příspěvky: 1286
Registrován: 19. 4. 2007, 10:39
Bydliště: Kladno

23. 1. 2015, 6:03

Tak takovej Orlík jem měl, tříválec s motorem 25kW, co se spouštěl na tvrdo. Nebylo možné to spustit, protože na to nemám dimenzovanej přívod. Zkusil jsem tam dát slabší motor a zpřevodoval do pomala. Rozběhlo se to, ale nakonec jsem to dal pryč. Tyhle kompresory jsou příšerně hlučné ( jeden dvouválcový mám asi dvacet let a ještě jsem ho nepustil ze strachu, aby mne sousedi nevypískali). Řekl bych, že dneska se na to zařizovat je jenom pro zlost. Je to hroznej hybrid. Válce + písty použili z Tatra 603, ojnice z Škoda 100 MB, na které zaspodu navařili kus plechu, aby to mazalo rozstřikem. Protože to mlátí jako kráva, tak se ten plech někdy uklepe a pak to nemaže a zadře se na klice, což je nejčastější závada těchto kompresorů. Ta cedulka o kontrole oleje je nejdůležitější součástkou. Asi v roce 1966 jsem se byl v České Třebové v té fabrice podívat, strejda tam dělal nákupčího. Vyráběli to tam v podstatě na koleně a nasekali toho neuvěřitelné množství. Ono tu v té době nic lepšího nebylo.
Můj názor dnes je stejný, jako měl pan Karfík z Jáchyme, hoď ho do stroje:
Orlík nebrat!
[URL=https://matchnow.life]Super casual Dating[/URL]
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5266
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

23. 1. 2015, 6:33

... tak tohle je tedy "recenze" Orlika. Vezmi si prasky a bude zase dobre :-) Firma nemuze za to, co si kdejaky silenec doma pobastli. 25kW... hmmm .... ja jsem zase Krakonos a mam vousy do pasu ... :-)
Borin
Příspěvky: 662
Registrován: 4. 6. 2011, 7:40
Bydliště: Poblíž Hradce Králové
Kontaktovat uživatele:

23. 1. 2015, 6:41

Orlík nebrat :lol: :lol: :lol: Neberte kvalitní kompresory a kupujte čínský jebky...jinak 25kW je dobrej úlet...tyhle kompresory měli z výroby 6 nebo 6,5kW motor... 25kW měli velký V kompresory, nebo místo tohohle motoru tam byla dýzlová tatra, ale to je aksolutně něco jiného...
Soustruh SV18R, Magdeburg (Poreba TR45), Frézka FH24, Vrtačka V20A, V10, Šeping noname...
Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1196
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

23. 1. 2015, 7:09

To: origosch

no promiň, ale co jinýho než Orlika... čajnu? No to snad ani nemyslíš vážně...
Uživatelský avatar
origosch
Příspěvky: 1286
Registrován: 19. 4. 2007, 10:39
Bydliště: Kladno

23. 1. 2015, 8:07

Nepamatuju se, že bych psal něco čajně. Jinak ten tříválec s motorem 25kW byl originál výrobek kterej se používá na pískování. Bylo to samostatné soustrojí s odělenou tlakovou nádobou. Točil 2800 ot/min! Žádnej bastl. Byl to kompresor s velkým výkonem, po letech si už napamatuju kolik vzduchu dával. Prodal jsem ho do Liberce člověku, co pískoval ocelové konstrukce.
[URL=https://matchnow.life]Super casual Dating[/URL]
Uživatelský avatar
magi
Sponzor fora
Příspěvky: 2728
Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

24. 1. 2015, 12:07

Kompresor 25kW rozhodně nebyl Orlík, tipnul bych to na ČKD kompresory. Neco takového máme ve fabrice je to 2vál Včko a příkon bude někde okolo 25kW.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1196
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

24. 1. 2015, 1:07

určitě ne, pak by to byl čtyřválec do véčka. to se v ČKD vyrábělo.
ještě před "plyšákem" jsem ho měl na dílně, ten příkon by mohl sedět...
Ale když naskočil, byl to rachot :)

ten "bojler", co u toho byl to fouklo do zhruba 7 minut
SO 545
Příspěvky: 722
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

24. 1. 2015, 8:11

Orlik nebrat. Hmmm. Mal som doma roky 2valec na 300l nadrzi. Siel ako hodinky jedina vec co sem tam zlostila bolo automaticke odpustanie tlaku.

Predal som ho len preto ze bol na moju dielnú az zbytocne velky. Kupil som 1valec na 150l nadobe a tiez uz roky max spokojnost.

K hlucnosti. Hlucne tieto kompresory su ako aj ine piestove klasicke kompresory.

K teme o ojniciach zo skodovky atd . Mal som ich par rozobratych a ani v jednom som nenasiel ojnicu zhodnu s automobilovov a uz vobec s navarenou lopatkou rozstreku. Vsetky co som mal v ruke to mali celkom slusne naskrutkovane do objimky ojnice a aretovali sa matkou pre spravne natocenie lopatky.
Mal som skodu 1000 aj 100 aj 120... neviem mozno som mal len ine ojnice v autach :wink:

Nepisem ze to tak nemohlo byt ale urcite to nebolo pravidlo.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22958
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

24. 1. 2015, 8:46

ten trivalec na fotce jsme meli v muzeu na zkouseni parnich stroju
i kdyz docela daval tak parni stroj parkrat psouknul a byl prazdnej
nektere zkousene stroje to udrzelo trvale v chodu na hodne nizkejch otackach :-D

https://www.youtube.com/watch?v=9Asp1Al9sak" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Odpovědět

Zpět na „Nákup“