jak je to velké ?
Badina's CNC
a nebylo by jednodušší to vypustit? prostě jen chladící obvod s průběžným čerpadlem a chladičem? ten půllitr navíc to asi nevytrhne..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
nevím jak se tyhle vřetena hřejí, ale co jsem viděl u znamejch tak mají nadržky cca 10 litru.
půl litru mi přijde strašně málo.
pak bacha na to plexi. pokud tam bude destilka tak ok, jakonahle tam dáš ale nějaké chladivo tak ti plexi časem popraska a rosype se.
i to chlazení bude problematické. pokud to dáš do nějaké plechové pixle tak ti bude trochu odvadět teplo i ta pixla.
třeba hranatá plechovka od ředidla a podobně... stačí do ni říznout díru na čerpadlo a maš hotovo..
půl litru mi přijde strašně málo.
pak bacha na to plexi. pokud tam bude destilka tak ok, jakonahle tam dáš ale nějaké chladivo tak ti plexi časem popraska a rosype se.
i to chlazení bude problematické. pokud to dáš do nějaké plechové pixle tak ti bude trochu odvadět teplo i ta pixla.
třeba hranatá plechovka od ředidla a podobně... stačí do ni říznout díru na čerpadlo a maš hotovo..
Furt je co dodělávat... A protože se tu řešilo zahřívání vřetena a protože Pepson dodělal vodní chlazení tak se mrkněte na některé detaily
Malý bonus je osvětlení pracovní plochy pod vřetenem a teploměr chladiva v chladicím okruhu.vstup a výstup chladícího okruhu do vřetenapohled na dvouventilátorový chladič a skrytou vyrovnávací nádržku s čerpadlemteplota média 32.8°C po hodinovém frézování dvojkou frézouosvětlovací kroužek v detailu a ve stavu rozsvíceno
Světlo na konci tunelu může být blížící se vlak.
Tak ono to víceméně průběžné chlazení je. Ta půllitrová nádržka je vlastně držák čerpadla v jehož útrobách se nějaké to minimum vody schovalo.RaS píše:a nebylo by jednodušší to vypustit? prostě jen chladící obvod s průběžným čerpadlem a chladičem? ten půllitr navíc to asi nevytrhne..
Oooo, pochvala, čte se to dobře.Kvako1 píše:tak to je parada, máš to hezký.
nějaké videjko z obrábění nemáš ??
Světlo na konci tunelu může být blížící se vlak.
já si myslím že by jsi měl dotáhnout do konce spíš krytování, takovéhle kravinky v praxi vůbec neoceníš.. jestli má okruh 25,7 nebo 32,3 ti může být uplně jedno a to světlo nad vřetenem bude hodně rychle zasraný, že bude k ničemu, daleko efektnější je mít světlo bokem, ale krytování to je potřeba..
to jen tak abys neměl samou chválu ale i něco na zamyšlení
to jen tak abys neměl samou chválu ale i něco na zamyšlení
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Na krytování se pracuje 
EDIT: Vyfoceno znovu asi 3x ale prostě ten obrázek tady nezobrazím, ještě před chvílí to šlo, tak jindy
Aaaa už to vidím. Nelze zjistit rozměry obrázku - došlo místo. To už tu bylo.
Edit2: Ani dnes sem nevložím obrázek, ačkoliv mi přijde, že jsem dnes příspěvky s vloženou fotkou viděl.
EDIT: Vyfoceno znovu asi 3x ale prostě ten obrázek tady nezobrazím, ještě před chvílí to šlo, tak jindy
Edit2: Ani dnes sem nevložím obrázek, ačkoliv mi přijde, že jsem dnes příspěvky s vloženou fotkou viděl.
Naposledy upravil(a) badina dne 26. 2. 2016, 4:57, celkem upraveno 2 x.
Světlo na konci tunelu může být blížící se vlak.
Jestli to čte nějaký admin tak hlásím stejnej problem nedají se uploudovat obrázky, mne to hodilo úplně stejnou hlášku
Chlazeni pekne. Hlavne to ucpani "pruduchu" temi trubickami-s tesnenim-zavitem.
Ale na druhou stranu, rikal jsem si, ze by mozna bylo lepsi udelat vnejsi chlazeni - na plochy ze predu a z boku. Tenka stena s prepazkama a izolovanim ven. Bez nejakych peltieru.
"Ale", neni mi jasne, proc vozit sebou ten "vyparnikovy"chladic a nadobku ?
Ale na druhou stranu, rikal jsem si, ze by mozna bylo lepsi udelat vnejsi chlazeni - na plochy ze predu a z boku. Tenka stena s prepazkama a izolovanim ven. Bez nejakych peltieru.
"Ale", neni mi jasne, proc vozit sebou ten "vyparnikovy"chladic a nadobku ?
Pokud celý portál váží cca 50kg a v testu ho nerozhodilo ani 80kg živý váhy (to jako já) tak nějaký kilogram navíc v podobě chladiče a nádržky........ Nemá cenu řešit.twiister píše:"Ale", neni mi jasne, proc vozit sebou ten "vyparnikovy"chladic a nadobku ?
PS: Vněší chlazení generuje složitější díly, tohle vtipné řešení je levné, fungující, rozebíratelné, dostatečně účinné....
Světlo na konci tunelu může být blížící se vlak.
2twiister : portál se přece pohybuje ...
auto také a současný pohyb se strojem napomáhá chlazení náporem vzduchu
a to se vyplatí

Přínos vidím ve zkrácení hadic a nemusí složitě procházet společně s elektrickými kabely v řetězech ...
DMG Maho to má obdobně pokud mne zrak neklame ---
auto také a současný pohyb se strojem napomáhá chlazení náporem vzduchu
a to se vyplatí
Přínos vidím ve zkrácení hadic a nemusí složitě procházet společně s elektrickými kabely v řetězech ...
DMG Maho to má obdobně pokud mne zrak neklame ---
Naposledy upravil(a) pavlaxy dne 26. 2. 2016, 8:09, celkem upraveno 1 x.
Smaž to, je to poškozený (asi se to sem nevešlo celý), počítám, že je to todle: http://www.lechmann.info/int/pdf/DMU50.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;pavlaxy píše:
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino