Tady je mechanizmus vypínání po najetí na doraz.
A obě "spojovací" kola pro posuv (to vnější není originální, originál mělo náboj se zajištěním, misto nábeje někdo dal kroužek vyrobený z matice a upravené kolo z S28
 ). Kola jsou spojována širokým ozubeným kolečkem, které se přikloní na páce vypínacího mechanizmu a přenáší tak točivý moment (viz druhá fotka).
Mechanismus vypínání s nastavováním síly pružinou a přítlačným trnem.
Ocelová vložka s vnitřním závitem pro přítlačný šroub a pružinou přítlaku jde vytáhnout po demontáži zajišťovacího červíku. Stejně jako čep otáčení páky s ozubeným kolem.
  ). Kola jsou spojována širokým ozubeným kolečkem, které se přikloní na páce vypínacího mechanizmu a přenáší tak točivý moment (viz druhá fotka).
Mechanismus vypínání s nastavováním síly pružinou a přítlačným trnem.
Ocelová vložka s vnitřním závitem pro přítlačný šroub a pružinou přítlaku jde vytáhnout po demontáži zajišťovacího červíku. Stejně jako čep otáčení páky s ozubeným kolem. A ted pujde zase ven ...
 A ted pujde zase ven ...