Stránka 4 z 5
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 8. 7. 2021, 8:35
od fmodel
Dawe píše: ↑8. 7. 2021, 8:29
fmodel píše: ↑8. 7. 2021, 7:43
tady vidíš kanály z F1 bez turba ,ty ,,šmudlové by je asi dokázali vyleštit

" a končí to extrémama viz golfový míček
Jojo. Ten golfovy micek, jakoz i hrubsi povrch odlitku, provokuje u vyssich prutoku turbulentni mezni vrstvu a takova se (v porovnani s laminarni vrstvou u hladkeho povrchu) pozdeji odtrhuje. Takze vysledne aero ztraty jsou mensi. U mensich prutoku to ale zpravidla poznat neni.
Přesně tak ,proto je psina když něco nahrubo vyhrabeš a ono to jede ,pak to dostane do ruky ,,ladič " a je divení proč to nejede jako před tím

Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 8. 7. 2021, 8:52
od SO 545
ale no.....niekto kto lesti kanaly este nieje ladic....

alebo je noooo.
Tie beryliove sedla su dnes v kurze.
Ale nie pre lesticov.
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 8. 7. 2021, 8:58
od fmodel
Kdybys viděl provedení sedel a jejich geometrii v motorech F1 (né v tom co jsem sem dal) ale z roku 2008 od Japončíků ,to je velká paráda.
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 8. 7. 2021, 10:14
od Mrosconi
No, sériová měla 118kW/7300ot. Moje 168kW/8100ot. Tunili to borci od Mohr. Hlava byl celá jiná. Viděl jsem to rozebrané. Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 8. 7. 2021, 11:32
od kiko01
Radislav píše: ↑8. 7. 2021, 7:51
To: Kiko
Gratuluji. Ja nebyl nikdy jeden z nejbystrejsich nebo nejchytrejsich. Takze hold se musim potrapit.
No aby si si nemyslel, tak samozrejme tiez sa snazim kazdy program optimalizovat na cim mensi cyklovy cas, hlavne ked ide o viac ks, a viac operacii
A sa samozrejme este ma ta praca bavi zatial...
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 5:41
od LukasGunther
kiko01 píše: ↑8. 7. 2021, 1:25
No ale zase je rozdiel v cene ked ides nejake komplikovane upinacie platne z ocele, s vela tolerovanymi prvkami ako takato sranda co sa da easy pustit na 2 upnutia vo zverakoch, a nemusim pri tom stat...
Hura konečně to nekdo pochopil, ze na tom nic neni

Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 6:47
od Sancho Panza
Mrosconi píše: ↑8. 7. 2021, 10:14
Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
přesně
A když jsou ukradený, tak to mívá na motoristu a jeho PKW ještě větší vliv
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/zlodej ... zpravy_oks
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 7:23
od filla
Mrosconi píše: ↑8. 7. 2021, 10:14
No, sériová měla 118kW/7300ot. Moje 168kW/8100ot. Tunili to borci od Mohr. Hlava byl celá jiná. Viděl jsem to rozebrané. Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
udaje cos uved, nejsou relevantni, dodej vykon pri stejnych! otackach a vis proc?
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 8:51
od fmodel
Mrosconi píše: ↑8. 7. 2021, 10:14
No, sériová měla 118kW/7300ot. Moje 168kW/8100ot. Tunili to borci od Mohr. Hlava byl celá jiná. Viděl jsem to rozebrané. Ty leštěné kanály mají vliv. A čtěte pozorně, "kanály".
,,Kanály "se neleštíííí ,nejdřív se spasují ,potom se scelí povrch třeba šmirglovejma kotoučkama, scotch britem a pak se většinou jemně pískují .
Dívej se pozorně dal jsem starší fotku ,ty pískované mají vliv na odtržení mezní vrstvy ,jen ladič amatér leští.
To že má někdo ,,tuningovou firmu " neznamená že má informace

to je stejný jako když si někdo koupí drahej fotoaparát tak to taky neznamená že je dobrý fotograf

Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 9:04
od fmodel
Ale houby ,oni je odvezli na leštění

Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 9:10
od prochaska
fmodel píše: ↑9. 7. 2021, 8:51
,,Kanály "se neleštíííí ,nejdřív se spasují ,potom se scelí povrch třeba šmirglovejma kotoučkama, scotch britem a pak se většinou jemně pískují .
Dívej se pozorně dal jsem starší fotku ,ty pískované mají vliv na odtržení mezní vrstvy ,jen ladič amatér leští.
Zajímavá debata, o tomhle jsem nikdy nepřemýšlel (a že by si pár aut která jsem měl zasloužilo zvýšit výkon motorku). Jsou tam nějaké mezní průřezy/rychlosti kdy tohle platí, nebo je to všechno daleko nad hranicí, kdy je turbulentní mezní vrstva lepší než laminární?
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 9:48
od Modros
zatím sem neleštil

Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 10:00
od fmodel
Ve zkratce, je to celkem složitej děj když stojící směs plynů musíš ,,roztlačit "v sacím kanálu tím že začneš otvírat sací kanál a potom zase zabrzdit zavřením sacího ventilu tím se ti měnění rychlosti i tlak a je to naprosto něco jiného než běžné proudění plynů třeba v trubce. Proto z různých měření vyplynulo že přilehlé turbulentní proudění má víc výhod než laminární kdy je potřeba udržet Reynoldsovo číslo v úzkém rozmezí jinak dojde k utržení vrstvy(velmi zjednodušeně řečeno.)
Průřezy kanálů se postupem let zmenšili ale hodně se změnilo vyústění kanálů (jejich geometrie)
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 10:01
od fmodel
Modros píše: ↑9. 7. 2021, 9:48
zatím sem neleštil
Kdo neleští není Čech hop hop hop
Koukám že ještě chvíli a budeš muset jezdit na brzdu ke Callaghanovi do Holandska
Re: Nacenění obrobku a doporučení firmy
Napsal: 9. 7. 2021, 10:10
od Modros
fmodel píše: ↑9. 7. 2021, 10:01
Modros píše: ↑9. 7. 2021, 9:48
zatím sem neleštil
Kdo neleští není Čech hop hop hop
Koukám že ještě chvíli a budeš muset jezdit na brzdu ke Callaghanovi do Holandska
já už sem na stropu co zvládne převodovka a dál jít nehodlám( někdy bych potřeboval kanály spíš zdrsnit

pořád mě ten motor překvapuje)